Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
İletişim Başkanlığı sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu belirterek, Türkiye'nin sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını ifade etti.
Erdoğan, müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli olunmasının önemine dikkat çekti.
Yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemli ve gerekli olduğunu vurgulayan Erdoğan, Türkiye'nin bu yönde çalışmalarını sürdüreceğini kaydetti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji iş birliğini geliştirmeye yönelik adımların sürdürüleceğini ifade etti. (İLKHA)
YASAL UYARI: Yayınlanan yazılı haber, fotoğraf ve videonun tüm hakları İlke Haber Ajansı Basın Yayın San. Tic. A.Ş.'ye aittir. Hiçbir surette haber, fotoğraf ve videonun tamamı veya bir kısmı yazılı sözleşme yapılmadan veya abone olmadan kullanılamaz.
Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) 2026 Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı'nın (2026-DUS) 1. dönem yerleştirme sonuçları açıklandı.
Batman'da yaklaşık 2 metre uzunluğundaki yılan, vatandaşların haber vermesi üzerine yakalanarak yerleşim alanından uzaklaştırıldı.
MASKİ Genel Müdürlüğü, Akçadağ ilçesine bağlı Ören Mahallesi'nde içme suyu altyapısını güçlendirmek için başlattığı çalışmalarını sürdürüyor. Toplam 26 bin 624 metrelik hattın 15 bin 532 metresi tamamlanırken, kalan bölümde çalışmalar devam ediyor.