DGS yerleştirme sonuçları açıklandı
2025 Dikey Geçiş Sınavı (DGS) yerleştirme sonuçları açıklandı.
ÖSYM'den yapılan açıklamaya göre, 28 Ağustos-4 Eylül tarihlerinde tercihleri alınan 2025 Dikey Geçiş Sınavı'nın (2025-DGS) yerleştirme işlemleri tamamlandı.
Adaylar, yerleştirme sonuçlarına, https://sonuc.osym.gov.tr adresinden T.C. kimlik numarası ve aday şifresiyle erişebilecek.
Bir yükseköğretim programını kazanan adayların kayıt işlemleri ilgili üniversite tarafından 11-17 Eylül tarihleri arasında yapılacak.
Elektronik kayıt yaptırmak isteyen adaylar, "e-Devlet Kapısı"ndaki "Üniversite E-Kayıt" uygulamasını tıklayarak, https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden 11-15 Eylül tarihleri arasında (15 Eylül'de saat 23.59'a kadar) elektronik kayıt işlemlerini yapabilecek. (İLKHA)
YASAL UYARI: Yayınlanan yazılı haber, fotoğraf ve videonun tüm hakları İlke Haber Ajansı Basın Yayın San. Tic. A.Ş.'ye aittir. Hiçbir surette haber, fotoğraf ve videonun tamamı veya bir kısmı yazılı sözleşme yapılmadan veya abone olmadan kullanılamaz.
Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın davetiyle gerçekleştirdiği resmi ziyaret kapsamında Ankara'ya geldi.
Ordu'da durdurulan bir araçta yapılan aramada 1 kilogram metamfetamin ele geçirilirken, 3 şüpheli tutuklandı.
Bitlis'in Adilcevaz ilçesinde yapılan denetimde yasa dışı avcılık yaptığı belirlenen şahsa 146 bin lira idari para cezası uygulandı.
İzmir'in Çeşme ilçesi açıklarında lastik botla hareket halindeki 43 düzensiz göçmen Sahil Güvenlik ekiplerince yakalandı.