Batman'da "Hoş Geldin Bebek" projesi hayata geçirildi
Batman Belediyesi Batman Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde yeni doğan bebek ve ailelerine yönelik "Hoş Geldin Bebek" projesini hayata geçirdi.
Batman Belediyesi, sosyal belediyecilik ilkesi kapsamında Kamu Hastaneleri Birliği Genel sekreterliğiyle yapılan protokol çerçevesinde Batman Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde yeni doğan bebek ve ailelerine yönelik "Hoş Geldin Bebek" projesini hayata geçirdi. Proje ile bebeklerin sağlıklı büyümesi ve çocuk bakımı konusunda ailelerin bilinçlendirilmesi hedefleniyor.
"Hoş Geldin Bebek" projesiyle doğum sonrası aile üzerindeki maddi yükü hafifletmeyi ve manevi destek sunmayı amaçlayan Belediye Başkanlığı Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü çalışanları, yeni doğmuş olan bebeklerin temel ihtiyaçlarını karşılamak için hazırladıkları hediye paketlerini ziyaret sırasında ailelere teslim ediyor.
Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy'un tebrik kartının iliştirildiği hediye paketleri içinde bebek battaniyesi, biberon, ateş ölçer, bebe şampuanı gibi farklı ürünlere yer verildi. Bebekler için hazırlanan hediye paketleri evlerinde ziyaret edilen ailelere sunulurken, aynı zamanda ailelerinin talep ve şikâyetleri de not alınıp ilgili birimlere ulaştırılıyor.
Her yeni doğumun yeni bir umut olduğu fikrinden yola çıktıklarını belirten Belediye Başkan Vekili Aksoy, "Bu projeyle nasıl ki vefat eden vatandaşlarımızın taziyesine giderek yakınlarının acılarına ve kederlerine ortak oluyorsak, yeni doğmuş bebeklerimizi de ziyaret edip, ailelerin sevinçlerine ortak olmaktayız. Bu anlamda ilimizde bulunan Batman Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nde dünyaya gelen bebeklerimizi ve ailelerini ziyaret edip, eğitim almış personelimizle aileleri bilgilendirmekteyiz." dedi. (İLKHA)
YASAL UYARI: Yayınlanan yazılı haber, fotoğraf ve videonun tüm hakları İlke Haber Ajansı Basın Yayın San. Tic. A.Ş.'ye aittir. Hiçbir surette haber, fotoğraf ve videonun tamamı veya bir kısmı yazılı sözleşme yapılmadan veya abone olmadan kullanılamaz.
Gaziantep Büyükşehir İtfaiye ve Afet Yönetimi Daire Başkanı Alpay Canözer, yaz aylarında artan orman yangını riskine dikkat çekerek, yangınların büyük bölümünün insan kaynaklı olduğunu belirtti.
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Diyetisyen Ayşe Şura Korkmaz, kahvaltının yalnızca açlığı gidermekten ibaret olmadığını belirterek, dengeli bir sabah öğününün fiziksel ve zihinsel performansı desteklediğini, düzenli kahvaltı alışkanlığının ise sağlıklı yaşamın önemli unsurlarından biri olduğunu söyledi.
HÜDA PAR Mersin İl Gençlik Kolları tarafından düzenlenen "Bahar Etkinlikleri" final programı yoğun katılımla gerçekleştirildi. HÜDA PAR Milletvekili Faruk Dinç'in katılımıyla, Gençlik ve Gazze temasıyla düzenlenen programda Filistin'de yaşananlar, gençliğin karşı karşıya olduğu sorunlar ve toplumsal sorumluluklar ele alınırken, etkinlikler kapsamında düzenlenen futbol turnuvasında dereceye giren takımlara da ödülleri takdim edildi.